Marketing
e-mailowy

Stworzymy dla Ciebie dedykowaną strategię mailingową, zaprojektujemy i zoptymalizujemy kreacje - tak, aby zainteresować treścią twoich klientów!

E-mail marketing

E-mail marketing jest to jedna z form marketingu bezpośredniego, wykorzystująca do promocji skrzynki pocztowe. Mimo że e-mail jest jedną ze starszych metod komunikacji cyfrowej, nadal jest jednym z najcenniejszych kanałów marketingowych, których możesz użyć do zaangażowania klientów. Jak pokazują te statystyki dotyczące e-mail marketingu, przyszłość e-mail marketingu jest wciąż świetlana. Jako IMENT możemy Ci zaoferować:

  • Audyt dotychczasowej strategii e-mailowej
  • Segmentację baz danych
  • Aktywizację baz obecnych subskrybentów
  • Projektowanie kreacji newsletterowych i mailingowych
  • Optymalizację treści tekstowych
strona kontaktowa internetowa
doświadczona agencja marketingowa

Formy treści e-mailowych

Czyli jakie typy komunikacji e-mailowej możemy Ci zaoferować

Newsletter, tłumacząc dosłownie z angielskiego, to„list z wiadomościami”. Jest to skuteczne narzędzie przy budowaniu relacji firma-klient. Są to cykliczne wiadomości, o stałej częstotliwości przesyłania, których zadaniem jest edukowanie klienta, dostarczanie informacji o ofercie, promocjach, nowościach, aktualizacjach, zmianach, itp. Treść newslettera powinna być dopasowana do charakteru firmy, oraz celu jaki chcemy osiągnąć. Wizualna spójność oraz konsekwencja w działaniach zwróci uwagę klienta - wzmocni to twój wizerunek oraz usprawni komunikację z klientem.
Podstawową różnicą między mailingiem a newsletterem jest brak systematyczności wysyłania. Mailing to jednorazowa reklama, której celem jest dotarcie do klienta z konkretnym usługą lub produktem. Przy użyciu wezwań do działania, odbiorca może otrzymać natychmiastową korzyść - na przykład kod rabatowy, i natychmiast skorzystać z oferty. Cechą charakterystyczną mailingu jest maksimum przekazu - zazwyczaj zawiera on zachęcającą grafikę i wezwanie do działania, ograniczamy użycie słów do minimum.
Katalog łączy w sobie cechy newslettera i mailingu. Jest on wysyłany cyklicznie, podobnie jak newsletter, jednak jest nastawiony na cele sprzedażowe. Głównym zadaniem, jakie należy do katalogu, jest prezentacja produktów i nakłonienie odbiorcy do zakupu. Regularne dostarczanie treści wpływa na konwersję zakupu, dlatego jest to popularna forma marketingowa.