Projekt sklepu internetowego

Projekt sklepu internetowego?
Połączony z stworzeniem identyfikacji wizualnej?
Nie jest to łatwy projekt, jednak dla IMENT żadne wyzwanie nie stanowi problemu.

Yukana to projekt sklepu dla miłośników ekologii, oferujący alternatywę dla plastikowych akcesoriów użytku codziennego - szczoteczek do zębów, słomek, wacików do demakijażu i patyczków do uszu.

Brief:

Naszym głównym zadaniem było stworzenie projektu sklepu internetowego. Oprócz tego klient zażyczył sobie zaprojektowanie logo oraz opakowań.
Celem było zbudowanie pozytywnego wizerunku, który jednocześnie kojarzy się z ekologią oraz pochodzeniem bambusa - czyli Azją. Wizją klienta było aby logo zawierało w sobie elementy bambusa.

Proces tworzenia:

Projekt rozpoczęliśmy od researchu na temat bambusa i podobnych producentów. Po kilku konsultacjach z klientem, zaakceptował naszą propozycję logo. Sygnet przedstawia literę Y w formie bambusa, a logotyp budzi skojarzenia z kulturą azjatycką. Następnie zaprojektowaliśmy opakowania, których elementem głównym jest rysowana postać pandy. Wybraliśmy pandę, ponieważ budzi ona naturalne skojarzenia z bambusem, Dodatkowo rysowana postać ma na celu budowanie skojarzeń marki z tymi zwierzętami. Aby zachować spójność z przesłaniem marki, jako materiał do opakowań wybraliśmy biodegradowalny karton.
Projekt sklepu internetowego został zaprojektowany tak, aby użytkownik miał jak najbardziej ułatwioną widoczność produktów. Podział menu na poszczególne kategorie umożliwia szybkie przejście do danego produktu oraz szybką możliwość dodania go do koszyka. Całość sklepu została zrobiona na systemie CMS, ułatwia do klientowi na zarządzanie sklepem i pozwala na zmianę poszczególnych elementów. Zaimplementowany został system płatności mPay, który umożliwia szybkie płatności kartą albo BLIKiem. Na stronie jesjt również uwzględniona ntegracja wtyczki Inpost Paczkomaty z WordPress Woocommerce - paczkomaty to obecnie najpopularniejsza forma dostawy i nie może jej zabraknąć w sklepie internetowym! Oprócz tego na stronie został uwzględniony blog, który pozwala na dzielenie się informacjami z eko-świata, oraz newsletter, który jest podstawą w marketingu strony.

Klient

Yukana

Typ projektu

Sklep internetowy

Projekt sklepu internetowego

Nasz projekt przypadł Ci do gustu i chciałbyś podobny?